MANKRACHT MET daadkracht
Mensen willen plezierig en onbezorgd werken, wonen, recreëren en leren. Waar en hoe ze dit doen bepalen ze zelf. Daarom bieden organisaties ook graag een aantrekkelijke omgeving waarin dit mogelijk is. Inspirerende leefomgevingen waar mensen zich veilig voelen én veilig zijn. Dat geldt voor de wereld van vandaag en die van morgen, waarin risico’s voortdurend veranderen.
Seguard kijkt met andere ogen naar veiligheid. Dit gaat verder dan standaardbeveiligingsproducten en –diensten. Seguard creëert veiligheid; hiermee leveren wij een belangrijke bijdrage aan onbezorgd leven. Zodat mensen zich kunnen focussen op wat voor hen belangrijk is.
Zo’n inspirerende en veilige leefomgeving vraagt om integrale oplossingen waarbij fysieke dienstverlening wordt gecombineerd met techniek en (data-) intelligentie. Uniek voor iedere situatie, met een structureel of meer flexibel en tijdelijk karakter. Oplossingen die aansluiten bij de behoeften van mensen en organisaties waarvoor we werkzaam zijn.
Onze kenmerken.
PERSOONLIJK AANDACHT
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
DAADKRACHT
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
RESPECTVOL
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
ERVAREN
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Wat wij doen.
Objectbeveiliging
Geen enkele beveiligingstaak is wat dat betreft hetzelfde. Samen brengen wij in welke diensten en taken van belang zijn. De volgende onderdelen behoren onder andere tot het dienstenpakket dat wij in het kader van objectbeveiliging voor u kunnen verzorgen:
Receptiedienst en bezoekersregistratie. Veel bedrijven en organisaties werken met een receptie en bezoekersregistratie om de veiligheid te verhogen. Als bedrijf of instelling wilt u graag zeker weten dat ongewenste gasten buiten de deur worden gehouden. Een accurate bezoekersregistratie draagt daar zeker aan bij. Vanzelfsprekend word de goede beveiliging gecombineerd met een vriendelijke ontvangst, die past bij het bedrijf of de instelling.
EHBO en BHV behoren vaak tot het belangrijkste takenpakket van een goede beveiliger. Bij objectbeveiliging kan hulpverlening bij (bedrijfs)ongevallen van groot belang zijn. Al onze beveiligers zijn op dit gebied goed geschoold en worden regelmatig op de hoogte gesteld van de nieuwste ontwikkelingen, zodat een goede hulpverlening is verzekerd.
Het uitvoeren van controlerondes kan bij objectbeveiliging een belangrijke taak zijn. Op de door jou gewenste tijden wordt een controleronde uitgevoerd, zodat een constante en goede objectbeveiliging verzekerd is.
Evenementen-beveiliging
Bouwbeveiliging
Beveiliging op de bouwplaats is tegenwoordig een noodzaak, want diefstal en vandalisme zijn een grote kostenpost in de bouwsector. En de schade beperkt zich vaak niet tot alleen de directe schade zoals gestolen koper of geforceerde hekken en sloten. Nog kostbaarder is de indirecte schade, zoals personeel en onderaannemers die een tijd stil staan. Met goede bouwbeveiliging op de bouwplaats zijn dit soort risico’s voor een groot deel weg te nemen.
Toezicht en verkeersregelaar
Seguard Security is professioneel gekleed en te herkennen aan de toepasselijke kleding waarbij zichtbaar duidelijk is tijdens de werkzaamheden. Onze verkeersregelaars kunnen ingezet worden bij uiteenlopende projecten en werkzaamheden, bijvoorbeeld tijdens evenementen, bedrijfsfeesten, bij in- en uit van bouwplaats, evenement, congressen, concert en parkeerterrein, bij calamiteiten en ongevallen.
Seguard levert ook ervaren voor het toezicht op openbare ruimte. Het werkterrein is meestal buiten, een openbare ruimte, waarbij de voornaamste taak van de beveiliger bestaat uit het handhaven van de openbare orde. De beveiliger oefent gezag uit in deze druk bevolkte ruimtes vaak al door zijn geüniformeerde aanwezigheid. Beveiligers voor toezicht openbare ruimte worden getraind op de omgang met mensen, het aanvoelen en voorkomen van mogelijke conflicthaarden. Voor ons is het omgaan met diverse nationaliteiten en succesvol hanteren van cultuurverschillen is een vereiste. De altijd correcte beveiligers van Seguard met een hoog inlevingsvermogen staan klaar om uw bij te staan met toezicht in openbare ruimte.
Hotelbeveiliging
Een hotelbeveiliger kan o.a. de volgende werkzaamheden uitvoeren:
- interne en externe controleronden
- openingsronden
- brand en sluitronden
- posten in de lobby
- receptiewerkzaamheden
- brandpreventie
- het verhelpen van kleine technische mankementen
- verlenen van E.H.B.O.
Transportbeveiliging
Voorafgaand aan het transport worden onze werknemers volledig op de hoogte gesteld worden van de diverse wetgevingen in de landen die ze zullen doorkruisen. Om zo het transport zo voorspoedig en vlekkeloos te laten verlopen als mogelijk is. Onze beveiligingsmedewerkers begeleiden de vracht van het vertrek tot en met de plaats van bestemming en na de eindcontrole wordt de vracht afgeleverd aan de geadresseerde. Op deze manier is de cliënt ervan verzekerd dat de vracht ook in transit op professionele wijze wordt begeleidt.
Wij kunnen uw vervoer begeleiden met opvallende of onopvallende auto’s. Dit is om zowel voor de chauffeurs als voor de lading een veilige rit te bewerkstelligen. Bij calamiteiten zal onmiddellijk contact worden gezocht met de thuisbasis, lokale autoriteiten en eventuele hulpdiensten. Afhankelijk van de waarde van de vracht en de afstand worden het aantal auto’s en de bezetting bepaald. Desgewenst kan een beveiliger in het te begeleiden voertuig plaatsnemen. Na het transport wordt een uitgebreide rapportage aan u verstrekt van het verloop van het transport.
Horeca-beveiliging
Wij kunnen horecazaken (cafés, brasserieën, restaurants, hotels, bowlingzalen, speelzalen, discotheken en alle mogelijke cross-over gelegenheden) voorzien van de nodige tools om perfect het gedrag van klanten in kaart te brengen.
Onze horecabeveiligers begrijpen dat ze een groot aandeel hebben in het creëren en behouden van de goede sfeer. Ook begrijpen ze de essentie van het versterken van uw uitstraling als uitgaansgelegenheid. Horeca beveiliging is een specialisme en niet elke beveiliger is geschikt om te werken in een uitgaansgelegenheid. Daarom selecteren we ons personeel op ervaring, pro-activiteit, klantvriendelijkheid en uitstraling.
Voordat we onze diensten kunnen aanbieden is het belangrijk dat er een veiligheidsplan wordt gemaakt. In dit veiligheidsplan zullen risico’s in kaart worden gebracht doormiddel van o.a. een gebiedsanalyse. Nadat het veiligheidsplan gemaakt is, zal deze worden gebruikt om samen met u het deurbeleid te bepalen. Het deurbeleid zal daarna professioneel worden nageleefd door onze horecabeveiligers. Het doel hiervan is het vinden van een balans tussen het in stand houden van een goede sfeer en het waarborgen van de veiligheid. Ook zal er op regelmatige basis overleg blijven tussen de betrokken partijen om de kwaliteit te waarborgen en de horeca beveiliging optimaal te houden.
De horecabeveiliging kunnen wij ook combineren met de plaatsing van een CCTV camerasysteem. Hiermee kunnen de medewerkers in real time meerdere delen van de zaak in de gaten houden, ook de eventuele buitenruimtes. De CCTV installatie kan namelijk ook weersbestendig uitgevoerd worden. Indien er toch diefstal of beschadiging wordt vastgesteld, kunnen de opgenomen camerabeelden goed van pas komen om de dader te identificeren. Voor verzekeringsmaatschappijen is dat een belangrijk punt. De combinatie van een CCTV camerasysteem en beveiligers op de vloer zelf bied maximale doeltreffendheid. Dit gewoon door het feit dat de camera’s duidelijk zichtbaar zijn en de beveiliger te zien is bij de ingang of in uw horecagelegheid. Uw personeel maar ook uw klanten voelen zich hierdoor veiliger.
Wijkpreventie
GASTHEER / GASTVROUW
Ze zijn in te zetten voor zeer uiteenlopende doeleinden: van een persoonlijk ontvangst tijdens een evenement tot algemeen aanspreekpunt of eerste gezicht bij aankomst. Maar ook kan een gastheer of gastvrouw administratieve taken uitvoeren, tafels opdekken, hapjes en drankjes rondbrengen of baliewerkzaamheden uitvoeren. Samen met u kunnen we een takenpakket samenstellen voor de gastheer of gastvrouw die u nodig heeft.
AD-HOC
Voorbeelden hiervan zijn: de uitval van personeel, brand, inbraak of ramkraak, stroomstoring, storing aan de alarminstallatie, verbouwingen en/of schade aan uw pand. Heeft u spoedeisende opdrachten of op korte termijn één of meerdere beveiligingsmedewerkers nodig? Dan kunnen wij u binnen enkele uren de gewenste dienst leveren, Onze ad-hoc diensten kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week worden ingezet.